assalamualaikum w.b. t.

ahlan wasahlan to all of my visitors..warm welcome as the beginning..i'm appreciate that you guys can kindly gives me feedback on my page just to improve my page..^__^

Sunday, December 4, 2011

hanya awak saje dlm sangkar hati saya

salam alaik,
jauh title dari isi..hahah, (xtaw nk letak title ape deyh)
special sket entry ni..haha, ade lagu jiwng k..
maklumla me ni jiwang sket, lalalala...
me xde keje ni nk tulis lirik lagu "nyanyian rindu buat kekasih.."
erm bila dengaq (bhse kedah) lagu ni teringat kt sumone tu..heheh, gedik jap :P

"tiada yg lain yg ku cinta hanyalah padamu
tiada yg lain yg ku rindu hanyalah dirimu
dikaulah permata yg bersinar di kala ku kesepian
tiada yg lain yg ku mahu hanyalah kasihmu
tiada yang lain yang ku puja hanyalah dirimu
tak mungkin aku berpaling
berpaling mencari yang lain
tak mungkin aku biarkan kau merana

aku cinta kepadamu sepenuh hati
janganlah kau ragu kasih
ragu padaku
sejujur niatku niat bersama selama-lamanya
janganlah kau pergi kasih
pergi dariku

ku nyanyikan lagu rindu
buatmu kekasih
ku baca puisi syahdu
puisi kita
ku ingin kau di sampingku
untuk bersama-sama
melayarkan bahtera cinta yang terbina

oh kekasih...
dengarkanlah
bila aku tersiksa kaulah penawarnya
bila kau terluka akulah penyembuhnya
kita sama-sama sudah jatuh hati
jatuh cinta....

*ulang chorus..lalalala

tiada yg lain yg ku cinta hanyalah padamu
tiada yang lain yang ku rindu hanyalah dirimu
dikaulah permata yg bersinar dikala ku kesepian
tiada yg lain yg ku mahu
hanyalah kasihmu
tiada yg lain yg ku mahu hanyalah dirimu
tak mungkin aku berpaling
berpaling mencari yg lain
tak mungkin aku biarkan kau merana"

*suke part last..cam sweet sgt 
ok..tangan penat, mane xnyer smbil dengar lagu ni smbil menaip lirik..mampush la..wek!wek! kbye..lotsoflove(",)

No comments:

Post a Comment